Sunday, April 11, 2010

My current favourite song: S.H.E 爱上你

爱上你 (fallen in love with you)

I'm driving hubby nuts cos I'm playing it on repeat on Youtube. Haven't bought their new album yet but 
watching their MVs and listening to their songs online.




只有我了解 这幸福感觉 美的直的去付出一切
能够遇见你 忍试你 喜欢你 爱上你 感谢我每一滴眼泪
只有你明白 我有多珍贵 好得直得你为我而改变
请你纪续温柔 交换我 婵烂笑容
一天 一天 到永远那一天

No comments: